Woeeeeeeeeh bijna zover! - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van liztenhagen - WaarBenJij.nu Woeeeeeeeeh bijna zover! - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van liztenhagen - WaarBenJij.nu

Woeeeeeeeeh bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg

18 Februari 2015 | Indonesië, Balikpapan

Nou het is bijna zover. Morgen om half 7 's avonds vlieg ik samen met negen andere studenten naar Bali!! Leuuuuuuuuk! Heb er heel erg veel zin in! Ben echt heel erg benieuwd.

Het is de bedoeling dat ik samen met Lisa in het ouderenproject stage ga lopen!
Door middel van deze blog wil ik jullie op de hoogte houden wat ik allemaal heb gedaan/ ga doen / beleef! :)

Nou nu ga ik voor de laatste avond wijntjes drinken met m'n vriendinnetjes!

Groetjessssss Liz!

  • 18 Februari 2015 - 20:20

    Silvia Zwiers:

    super Liz!
    Goede reis, geniet ervan!
    Groetjes silvia

  • 20 Februari 2015 - 20:55

    Carla:

    Liz goede reis en veel succes dikke

  • 20 Februari 2015 - 20:57

    Carla :

    Sorry ik bedoel een dikke kus

  • 25 Februari 2015 - 12:39

    Mien Lieferink:

    Lieve Liz
    Ik wens je heel veel succes in Bali met je werk. Geniet ondertussen ook van het land en alle mooie dingen om je heen.
    Veel liefs Mien xxx

  • 28 Juni 2015 - 10:58

    Simone:

    Ben je soms iets vergeten? Zoals je docent toevoegen???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Balikpapan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 April 2015

Selamat Datang

25 Maart 2015

Time flies when you’re having fun!

08 Maart 2015

Bali!!

18 Februari 2015

Woeeeeeeeeh bijna zover!

Actief sinds 10 Feb. 2015
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 2940

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: